honey

Publicerad 2011-04-25 00:28:25 i ELDFLAMMOR I VARDAGEN

hej bloggen!

dagen har varit upp och ner, men efter att släktingarna åkte här i från så lekte jag lite med johanna och judith, de skulle göra blonda slingor så jag hjälpte till, sen så fick jag ett ryck och blekte mina ögonbryn, och blev väldigt nöjd faktiskt.

judith fick snarare orangea prickar än blonda slingor i håret, stackaren..så vi cyklade till matmaggan på direkten och köpte färg, hon köpte brunt (jaa, judith ska bli brunett) ja köpte ljusbrunt typ. jag ville ha lite ljusare än vad håret tillslut blev, men ska nog ta en till omgång. judiths hår blev feedt najs.

var över en snabbis hos johanna och kollade CSI nu på kvällen och snart tänkte jag ta upp min bok och läsa lite innan jag somnar.

ser fram emot morgondagen väldigt mycket eller snarare senare idag (såg att klockan var över 12). men jag säger vad jag ska göra senare idag, haha, aja godnatt sov så gott!



orkade inte ta några vettiga bilder när jag är trött och osminkad så det blev webcam, men ni ser resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela