vi gör ett nytt försök

Publicerad 2011-07-11 21:10:56 i MIN VARDAG

eftersom det laggade med bilderna försöker jag ännu en gång, alltså lite smått och gott från stockholmsresan!

fontääään


sushi!


hedda!


jag, ovetande om att hedda sitter och fotar mig, och närbilder på mina bröst, ser sen dessa bilder på kameran, jävla peddo!!!

glassätande på medborgarplatsen!


insåg att jag och hedda hade samma frisyr på bilden, fräsigt!


på grönan, i lustiga huset. hedda roar sig!


lustiga huset!


ibland är det läskigt!


puss!


fett med bra tjej!


fett med cool brud!


fett med grym snubbe!


måns och hedda på grönan!


läskig man utanför ett slott!


gränderna i gamla stan.


skeetsnygg bild på mig och moster, hon pratar i telefon och jag ser ut att börja skratta!

Kommentarer

Postat av: HeddoPeddo

Publicerad 2011-07-14 02:55:47

snuttis! vilka fina bilder! :D i miss you already, hoppas du mår bättre snart! :D puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela